سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهنگ اس ام اس
 
قالب وبلاگ
نویسندگان

بازی فوق العاده گرافیکی وعالی N.O.V.A.3 Near Orbit Vanguard Alliance 1.0.6 برای اندروید +دیتا

 
http://www.upiha.com/uploads/c57613_timthumb..jpg

بازی قدرتمند دیگری از شرکت معتبر و معروف Gameloft. بازی N.O.V.A با نام کامل Near Orbit Vanguard Alliance یک بازی در سبک اکشن ماجرایی زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد.اگر شما یکی از طرفداران سبک بازی های اکشن و تخیلی باشید حتما نام بازی نوا را شنیده اید . این بازی که در همان نسخه اول خود توانست تحولی را در بین بازی های گوشی های هوشمند ایجاد کند و با گرافیک بی نظیر خود همگان را متعجب کرد . تقریبا می توان گفت نوا از حداکثر توان گرافیک شما استفاده می کند تا بهترین حالت بازی را برای شما ایجاد کند . به عنوان یک آدم آهنی وظیفه دارید که از قلمرو خود که به دست بیگانگان افتاده است مراقبت کنید. بازی گرافیک بسیار بالا و داستان طولانی دارد که نظر هر کاربری را به خود جذب خواهد کرد. حداقل قطعات سخت افزاری برای اجرای صحیح این بازی یک CPU دو هسته ای با 2 گیگا بایت فضای خالی بر روی حافظه تلفن خواهد بود.. داستان بازی نیز درباره ورود فضایی ها است که شما در این بین برای نجات کره زمین فراخوانده می شوید و باید با مهارت های جنگی خود زمین را از دست این موجودات فرازمینی نجاد دهید تا دوباره این سیاره آبی برای زندگی انسان ها آماده شود . در این بازی شما سلاح های مختلف و قابلیت های بسیاری در اختیار دارید که میتوانید با بهره گیری از آن ها در شرایط مختلف این راه دشوار را مقداری راحت تر بپیمایید . 

شما می توانید آخرین نسخه این بازی را به صورت رایگان از سایت دانلودستان دانلود کنید.

<
دانلود +ادامه مطلب
تبلیغات

 

نوشته شده توسط حسین کبیری در تاریخ :1392/11/16 و در ساعت : 05:12 ب.ظ | دیدگاه ها

Tiki Monkeys v1.0.4

 

http://www.upiha.com/uploads/o957668_Tiki-Monkeys1.jpg

پیش نیاز: اندروید 2?3?3 و بالاتر

میمون ها را تعقیب نموده و گنج خود را از دزدان دریایی پس بگیرید . نیروهای خود را جمع آوری نموده و در جنگل ساکت و آرام به کاوش بپردازید . توضیحات بالا مخصوص بازی Tiki Monkeys می باشد . اما این کار آن قدر ها که فکر می کنید آسان نیست ، بلکه در طول راه با موانع متعددی رو به رو خواهید شد . تمام تلاش خود را به کار برده و با عبور از موانع و نابود کردن میمون ها گنج را پس بگیرید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

<
دانلود +ادامه مطلب
تبلیغات

 

نوشته شده توسط حسین کبیری در تاریخ :1392/11/15 و در ساعت : 11:41 ب.ظ | دیدگاه ها

Athletics: Winter Sports v1.5

 

http://www.upiha.com/uploads/b60253_Athletics-Winter-Sports.jpg

پیش نیاز: اندروید 2?1 و بالاتر

ورزش های زمستانی در محیط های سه بعدی و واقع گرایانه را در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید . این بازی از حالت تک نفره و چند نفره نیز پشتیبانی نموده و می توانید به راحتی با دوستان خود بازی کنید . توضیحات فوق مربوط به بازی Athletics: Winter Sports می باشند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی بی نظیر ، گرافیک سه بعدی و بسیار عالی آن اشاره داشت . با دوستان خود بازی کنید و برای خود رکورد بزنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

<
ادامه مطلب
تبلیغات

 

نوشته شده توسط حسین کبیری در تاریخ :1392/11/15 و در ساعت : 11:36 ب.ظ | دیدگاه ها

دانلود بازی پرندگان عصبانی جنگ ستارگان 2 نسخه مود شده برای آندروید Angry Birds Star Wars II PREMIUM v1.2.6

 

جدید ترین نسخه مود شده بازی قرار داده شد

نسخه 1.2.0 مود نشده اضافه شد

و حالا در این پست از سایت دانلودستان آمده ایم که این مژده را به دوستداران بازی پرندگان عصبانی بدهیم که نسخه شماره  از سری جنگ ستارگان این بازی ریلیز شد که هم اکنون توسط دانلودستان خدمتتان معرفی شده و لینک دانلود آن در اختیارتان قرار می گیرد.

http://hoseinkabiri.fileup.ir/d/2179122/Angry-Birds-Star-Wars-II-1.jpg

در  Star Wars II شاهد پرندگان جدید ( از ملت چین ) ، مراحل جدید و توانایی های جدید هستیم . علاوه بر این موارد بخش های جدیدی هم به بازی اضافه شده است که می توان به عنوان نمونه به قابلیت Telepods اشاره کرد . در این قابلیت شما می توانید عروسک های خاصی را توسط وب کم اسکن کنید و از آن در بازی استفاده کنید .  این بازی شامل 30 مرحله بسیار جالب است که برای دانلود آن به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید. 

نسخه جدید شامل بیش از 30 کاراکتر بوده و 40 مرحله جدید به آن اضافه شده است.

ویژگی های نسخه مود شده: 

UNLIMITED CREDITS
ALL CHARACTERS UNLOCKED
UNLIMITED POWER UPS

<


[ سه شنبه 92/12/27 ] [ 11:57 صبح ] [ سجاد میلاد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 68260